co musi wiedziec klient:

  1 o cenie za miesiąc wynegocjowanej 2 o szkoleniu wstępnym, czym sie zajmuje, co jest ważne( opcjonalnie ) 3 o tym że on płaci i ma mieć klientów i nie musi wiedzieć jakim sposobem 4 Klient się nie musi martwić nic o marketing gdy już go uruchomimy 5 Wszystkie dodatki typu optymalizacja, pomoc w firmie jest wiczona w cenę , klient jedynie płaci za abonament

pytania użytkowników:


 

 Notabene, używam zamiennie słów "szef firmy" i "mój klient". Znaczy to to samo. Mój klient to szef własnej firmy.

Czym zajmuje się firma?

Wspieraniem małych przedsiębiorstw głównie z województwa lubelskiego, gdyż ten obszar Polski posiada zbyt małą świadomość wartości marketingu dla biznesów. Chcę pokazać ludziom, że istnieją sprawiedliwe firmy, które nie wyzyskują swoich klientów, a jednocześnie przyczynić się do rozwoju tego rejonu.

 

W jaki sposób?

W zakres wsparcia małych firm wchodzi marketing, optymalizacja procesów w firmie ( w celu zwiększenia jej wydajności ), pomoc w sprawach logistycznych, ofertowanie usługi klienta, miniszkolenia marketingowe itp. Będę miał nieustanny kontakt z klientem w celu sprawdzenia jego biznesowych potrzeb. Mogę wysłuchać prawie każdej potrzeby i spróbować się do niej dostosować. Mogę pomóc w optymalizacji kosztów, przeprowadzce, znalezieniu odpowiednich pracowników, sprowadzeniu narzędzi, maszyn czy towarów do lepszego funkcjonowania firmy.  

 

 

O jakie sprawy będzie się musiał martwić przedsiębiorca?

W zasadzie starać się będę jak najmniej przeszkadzać przedsiębiorcy, ale będę musiał na początku wypytać go dokladnie o firmę, poprosić o szereg zgód, poprosić o ewentualne zdjęcia firmowe czy jego usług, pracowników, klientów(oczywiście jezeli wyrażą zgodę). Klient może mi podpowiadać jeżeli chce co może się znaleźć na stronie internetowej, ale czy coś będzie się nadawało będzie zależało od mojej decyzji, gdyż mam doświadczenie w tym, że pewne rzeczy które wydają się ciekawe wg. klienta nie zawsze są dobrym rozwiązaniem. Więc ostatecznie ja zadecyduję co ma być na stronie oczywiście uwzględniając uwagi klienta. Podczas bierności klienta, sam spróbuje stworzyć jak najwięcej informacji marketingowych, ale im więcej klient mi powie o swojej firmie tym szybciej i łatwiej będzie można zauważyć efekt - zresztą nie chciałbym napisać coś na stronie internetowej co jest nieprawdą. Idealnym rozwiązaniem byłoby założenia początkowe podczas kilku wyczerpujących rozmowach z szefem firmy, następnie dwrożenie tych cech w planie marketingowym i dalsze pozostawienie działań dla mnie bez zabierania czasu dla szefa firmy. Do tego ewentualna korekcja raz na jakiś czas gdy coś się nie spodoba najlepiej wysyłana w e-mailach. Tak samo jak renegocjacje tak samo pewne poprawki mozna zgłaszać do mnie, a ja zawsze uwzględnie te uwagi.

 

 

 

Jakiego rodzaju są umowy i czy można je zmienić w trakcie?

Tak. Każdą umowę można renegocjować w trakcie, lecz nie można jej zerwać przed okresem jej trwania(12 miesięcy). Standardowo mam kilka uniwersalnych umów, lecz biznesy i potrzeby przedsiębiorców są różne, dlatego na życzenie przedsiębiorcy stworzę umowę jak najbardziej dopasowaną do jego potrzeb. Proces tworzenia umowy może trochę trwać ze względu na wiele szczegółów. Ale po to się dogadujemy, by później każdy był zadowolony ze współpracy - i o to mi głównie chodzi! 

 

Jakie są cele firmy?

Celem jest eliminacja oszustw marketingowych oraz zapełnienie niszy braku ambitnego marketingu który jest przyjazny dla konsumenta. Nisza jest, lecz ludzie nie mają świadomości o jej istnieniu. By przekonać przedsiębiorcę że potrzebuje marketingu trzeba stworzyć system darmowych szkoleń które wykonam, by stworzyć niszę. Nisza istnieje , ale ludzie nie wiedzą, że potrzebują danych usług. Są przekonani że to jest im niepotrzebne. Szkolenia maja wyjaśnić te obawy i uaktywnić świadomość niszy o jej istnieniu.

Misja zmiany nastawienia ludzi do marketingu zepsutego przez kiepskie firmy pseudomarketingowe które oszukują ludzi i nakłaniają ich do złych decyzji lub do miernej usługi. To jest moja nisza. Tych ludzi spróbuje przekonać, że ja ich nie oszukam i moja usługa pomoże im w ich biznesie. Zaoferuje im gwarancje za efekt przez co nie będą mogli dalej brnąć w błędzie o nachalnym marketingu tylko zmienią nastawienie i jakość swoich usług.

 

 

 

Jaka jest gwarancja?

Jako gwarancję można zaliczyć renegocjację ceny w trakcie trwania umowy. Jeżeli marketing nie byłby zadowalający to w każdej chwili można się ze mną skontaktować i poinformować mnie o tym, że nie ma efektów. Wtedy możemy renegocjować cenę do adekwatnych efektów lub zwiększyć nakłady reklamy( z mojej już kieszeni ). Niestety przesadne zaniżanie kosztów/podnoszenie wielkości reklam może dać mi do zrozumienia, że być może dany biznes się po prostu nie opłaca. W takim skrajnym przypadku( mam nadzieję, że się nie zdarzy ) spróbuje dać dodatkowe możliwości wczesnego wyjścia z umowy. Aczkolwiek wiąząc się z klientem oczekuję długotrwałej współpracy na długie lata oraz przedłużenia umów co rok tak by wszyscy byli zadowoleni ze współpracy. W przypadku biznesów w których widzę, że nie bardzo jestem w stanie pomóc lub nie widzę przyszłości na długą metę jestem w stanie odmówić współpracy na samym początku, by nie robić niepotrzebnych problemów w przyszłości. Ewentualnie mógłbym zaoferować takim firmom marketing ale bez gwarancji. Więc gwarancje dostają jedynie firmy długookresowe, które nieustannie chca się rozwijać! To jest mój wymóg, ale jest on zdrowy dla każdego.

 

 

 

Odstępstwa od umowy:

Dla dodatkowego spokoju klienta przewiduję też wstrzymanie marketingu na maksymalnie 3 miesiące, tj. wstrzymanie moich działań marketingowych na 3 wybrane miesiące, bez poniesienia kosztów za te miesiące. Podczas rosnącej popularności danej firmy klienta, klient może zarządać wstrzymania reklam na wybrane przez niego miesiące. Przez ten okres wstrzymania nie wzmacniam jego marki oraz wstrzymuję reklamę. Nie polecam tego sposobu, gdyż po wznowieniu działań zaczynamy z 3 miesięczną stratą i wznawiamy reklamę z poziomu o 3 miesiące gorszego niż gdyby było bez wstrzymywania.

 

 

 

Co w przypadku zakończenia umowy? Kto jest właścicielem stron www?

W przypadku gdy klient przed umowa posiadał własną stronę internetową do której zdobyłem dostępy w celu stworzenia na niej całego marketingu to po zakończeniu umowy ze mną strona wraca do właściciela. Może kontynuować na niej działanie. Proszę wtedy właściciela aby zmienił dostępy, abym nie mógł być posądzony o posiadanie dostępów do stron, które nie są moją własnością.
W przypadku gdy klient nie miał własnej strony www i wykupił ją u mnie to po zakończeniu czasu trwania umowy oddaje dostępy do nieużywanej już przeze mnie strony dla klienta. Strona prawdopodobnie będzie działać jakiś czas aż do wygaśnięcia. Jeżeli klient chce mogę podtrzymywać te strony dalej bez własnej ingerencji za cenę około 150-250zl rocznie( średnia kwota utrzymania samych domen bez serwera ). Istnieje też możliwość przesłania całej zawartości strony na serwerze FTP na dysk w chmurze klienta po to, by mógł wrzucić daną stronę na inny serwer. Brak opłaty za domene skutkuje skasowaniem jej, co jest niezależnie ode mnie!

 

 

Dlaczego ta strona tak paskudnie wygląda :) ?

Jest to strona testowa. Prawdopodobnie zmienie ją za jakiś czas. To zwykly HTML. Nie robię tego dla klientów. Zresztą można sprawdzić to na innych stronach zrobionych przeze mnie na WordPressie. Głównie chodziło mi o czytelność, by każdy mógł przeczytać, a nie patrzeć na obrazki. Nie chcę działać na emocje tylko rzetelnie przekazać swoją wizję współpracy. Strony moich klientów będą działać na emocjach, lecz też nie chcę by przesadzały. Strona internetowa jak i inne działania w internecie mają na celu przyciągnąć uwagę klienta i być skuteczne, dlatego rezygnuje z animacji, dzwięków, flashów, nieskompresowanych zdjęć, błędów SEO kosztem wyglądu ( i odwrotnie zbyt przesadzonego SEO ), na poczet czytelności, łatwości nawiązania kontaktu itp. W miarę możliwości strony będa wyglądały ładnie, ale to głównie moja sprawa, gdyż biorę na siebie odpowiedzialność przyciągania klientów do danej firmy. Jest tutaj problem zdroworozsądkowy czyli jak bardzo ma być to ładne, a jak bardzo skuteczne. Oczywiście chodzi o zdrową proporcję!


Czy istnieje możliwość zerwania umowy bez ponoszenia kosztów żadnej ze stron?

Zerwanie umowy zobowiązuje do opłacania dodatkowych miesięcy, które zostały do końca umowy w cenie 300 zł czyli standardowo najtańszej. W ofercie standardowej jeżeli do końca umowy zostały 3 miesiące to można skorzystać z opcji 3 miesiące za 0 zł, bo będzie równoznaczne z zakończeniem umowy o ile wcześniej te bezpłatne miesiące nie były wykorzystane.


Czy szkolenia są płatne?

Nie są płatne, ale są obowiązkowe przynajmniej w podstawowym zakresie. Szkolenia nie są standardowymi szkoleniami. Nie ma tu certyfikatów itp. Tu chodzi po prostu o pewne dogadanie się jak powinna wyglądać współpraca, funkcjonowanie firmy, czego unikać, jak budować dobrą markę. Takie miniszkolenia są tylko po to, aby uniknąć braku spójności między rzeczywistą firmą, a jej odzwierciedleniem w internecie. Jeżeli np. firma jest nastawiona na wysokie jednorazowe marże to trzeba się dogadać czy to jedyne rozwiązanie. Jeżeli nie to przedstawie miniszkolenie jak oferty składać i otrzymywać profity na przyszłość, jeżeli tak to ja się wtedy dostosuję i nie będę pisał bzdur na stronie internetowej odnośnie wartości dla klienta( których nie będzie ze względu na jednorazowość ).

Masz pytanie? Napisz mi tu w tej wiadomości! Pytanie i odpowiedź umieszczę na tej stronie, by wszyscy widzieli.



Dokładne zasady naszej współpracy. Kliknij tu!


Najczęściej zadawane pytania.


Zgody i warunki do współpracy.


Wycena usługi marketingowej.

Kontakt ze mną

 

Jestem na Google+ G+ Facebook FB

 

Piotr Omelańczuk

Piotr Omelańczuk

Marketing Omel

Adres:ul. Dworska 6, woj. Lubelskie 21-530 Piszczac

Telefon:+48 503 546 025

e-mail:piotr.omelanczuk1986@gmail.com

Moja strona startowa: